איך תבחרו את הבורד החדש שלכם?

יאללה סינדרלה, הגיע תורך להשחיל את רגלך החיננית לתוך ה-Boots. מצאת את נסיך חלומותיך! מרגע שהתחברת לבורד הזה- אתם תהיו בלתי נפרדים. אבל מה שהופך סרט של דיסני לסרט זה שהוא תמיד נגמר בנשיקה רטובה ואין לדעת מה קרה לנסיך שלך אחרי. הטיפים הבאים יעזרו לוודא שהנסיך לא נשחק, שהוא נשאר חד, מסוקס אך לא שבור, ויתרום למערכת היחסים שלכם. כשתגיעו לחנות לבחון את מצבור הבורדים למכירה, זכרו שכל אחד ואחד מהם הוא נסיך, אבל האם הוא הנסיך שלכם? נעים מאוד, אני הפיה הטובה, ואם תקשיבו לי- אתם תשיגו את ה-Prince Charming שלכם.


זר גבוה ומסתורי
בגדול, גובה הבורד כרוך בשלושה פרמטרים. גובה ומשקל, כמובן, וסגנון הגלישה המועדף. אם אתם לא בטוחים מה הבורד שמתאים לגובה ולמשקל שלכם- היעזרו במוכר, הוא יודע מה הוא עושה (ואם לא- צאו מהחנות!). מידע שכן חשוב להעביר לו זה סגנון הגלישה המועדף עליכם. יש לכם נטייה לפארק? בורד קצר וקל יגיב מהר לתנועות הגוף שלכם ויעזור לתמרן בקלות בין הפיצ'רים. בורד ארוך, לעומת זאת, מהיר הרבה יותר ויציב. כנראה שהוא יעיל יותר אם אתם מעדיפים גלישת Off Piste ו- All Mountain. אם אתם לא מחוייבים- בורד בגובה בינוני יעשה את העבודה, לכאן או לכאן. בטח כבר שאלתם את עצמכם – מה עם הרוחב? או! שאלה מצוינת! אם הבורד רחב יותר מבערך 25 ס"מ זה עלול להקשות עליכם בפניות. מצד שני, שימו לב שה-Boots לא גדולות יותר מהרוחב. אם אתם ביגפוט חשוב לוודא שהרוחב תואם את כף הרגל. אחרת עלול להיווצר חלל בין קצה הנעל ב-Nose לבורד ולאגור שלג- לא טוב. 


גמישות זה הכל
הבורדים הנוקשים באמת, ללא הבדל דת גזע וNose-, יתנו לכם אחיזה איתנה בשלג. מושלם לפאודר וכדי לרפד נחיתות קשוחות- אלו שבאמת חשוב שלא תתעקמו בהם. מצד שני, אם אתם מאלה שאוהבים לשחק על קטנות במהירות נמוכה, בורד גמיש יפרגן לכם החל מ-Ollie ועד ל-Rail. מומלץ בהחלט לנוטים לפריסטייל. הבורד הקלאסי יהיה נוקשה ב-Tail ויתגמש לקראת ה-Nose, מדמיינים את עצמכם כבר בשלג עמוק? לגמרי יעיל שם, ובגלישת מסלול. אולם קיימים גם בורדים עם גמישות שנקראת Twin Flex- שרמת הגמישות זהה בין ה-Nose ל-Tail איתם תוכלו להחליף בין גופי לרגולר בכיף שלכם, וגם לגלוש אחורה בקלות יתרה. כי לגלוש אחורה זה קל, ברור.

 

הראשון וגם האחרון- STYLE
בורדים מגיעים בשלל צורות וצבעים, לא חסר סטייל בסצנה הזו. אבל אותן צורות מופשטות הן למעשה מדויקות למדי ותואמות את נטיות הגלישה הטבעיות שלכם, או שדווקא לא. אם אתם מחפשים לשנות סגנון, קראו:

Directional – הבורד הזה משחק על קלילות ב-Nose והפעלת לחץ על ה-Tail. זה עובד בצורה מאוד פשוטה: ה-Nose ארוך יותר ביחס ל-Bindings ולעיתים גם מחודד, ה-Tail נהפוכו. עיצוב כזה יגרום ל-Tail להיות רגיש יותר למשקל שתפעילו על הרגל האחורית, מה שיהפוך אתכם לשדים על המסלול ובפאודר.
True Twin- הבנו מהשם שמדובר על Nose ו-Tail שזהים מבחינת צורה וגמישות, נכון? יופי. אלו מצוינים לכל מה שקשור ב-Switch. יאללה לכו לפארק כבר, אם זה הבורד שרכשתם סיימתם לקרוא את הכתבה.
Directional Twin- כמו תאומים לא זהים. כן, הלוק של ה-Nose  וה-Tail זהה. אבל השוני מתבטא ברמת הגמישות, או בעמידת המוצא שלכם על הבורד- באופן בו הבורד מייצב עליו את ה-Bind האחורי. מדובר על עיצוב נפוץ ופופלארי, ולא סתם. הסטייל הזה יזרים אתכם יופי על ההגדרה המופשטת של גלישת All Mountain, אבל גם יכשיר אתכם לגלישת פריסטייל. ממש לאכול את השטרודל ולהשאיר אותו שלם.


קצת אבקת פיות לטאצ' אחרון
באופן אישי, אם הבורד נעים לי בעיניים והוא יפה ומגניב, זה עושה לי טוב. יחד עם זאת זה בהחלט לא העיקר. הגלישה היא העיקר, העיצוב והצורה של הבורד בהתאם. שם הייתי שמה את הכסף שלי. ואם כבר כסף, הישארו בתחומים ששווה לכם להשקיע. תעשו את המחקר שלכם- דגמים חדשים, מותגים שונים, איפה שווה ומשתלם לקנות ומתי, ואיזה חומרים ייקרו את את הבורד ואיזה יוזילו.
בחרו את הבורד שמתאים לכם, תשקיעו איפה שצריך ואיפה שכדאי. וכשתראו את התוצאות על השלג אז הקסם יתחיל באמת And they lived Happily ever after!

התחברות
הרשמה
שינוי סיסמה
אנא הכנס את כתובת המייל שלך:
הרשמה

מלאו את הטופס ותוך זמן קצר נחזור אליכם עם הדיל הזול והמשתלם ביותר!

 

שם מלא*
טלפון לחזרה*
דוא"ל*
הצוות עומד לרשותכם כל יום בטלפון 09-8855010