האתר אינו נתמך בדפדפן זה
אנא שדרגו לדפדפן חדש יותר
Search חפש

סנופארק Vs. אוף-פיסט

מה קורה גבר?! מרגיש מבולבל? מאוהב בשתיים אבל הלב רוצה את האחת והיחידה? לבחור בין הסנופארק לבין אוף-פיסט זה כמו לבחור בין בלונדינית לברונטית.

אתה גם ככה עיוור צבעים ורואה רק לבן, ואין ספק שהעיקר האופי, אז איך יוצאים מזה?
אם אתה מרגיש שהגיע הזמן להיות גבר של אישה אחת-

אנחנו כאן כדי לתת לך את הייעוץ הזוגי הכי טוב שתמצא על ההר.


מה אחי, בדוק שפארק!
אז יצאת מהמסלול עם החבר'ה, מצאתם איזה אוף-פיסט מדהים עתיר פאודר  ואין אף אחד מסביב. אראלה התקשרה- זכיתם בלוטו! הריגוש שבגלישה טובה על פאודר אוורירי ושמור הופך אותך לתותח שלג בשר ודם. מרגיש סטייל ונראה סטייל, איזה באסה שאתם בקיבינמט ואף אחד לא נוכח במופע הגבריות האדיר שלכם. ואז חזרתם לרכבל והנה אתם גולשים לכיוון הפארק, כבר הרווחתם נקודות סטייל בלי להתאמץ. מהרגע שאתה עוזב את הקיקר ועד הנחיתה על הקרקע יש לך את ההזדמנות להיות הבחור הזה שכל הבנות רוצות להיות איתו וכל הבנים רוצים להיות כמוהו.

 

מה אחי, בדוק שפאודר!
הרגעים האלה שיש יותר בלאקאאוט מקיקר יכולים להפוך נפילה טובה בפארק למופע זיקוקים ביום העצמאות. עפת גבוה מידי, התרסקת אחרי קפיצה שנראת כמו צניחה חופשית מקילומטר, ואם אתה סקייר יש סיכוי טוב שהגפיים שלך עפו ביחד עם הציוד והתפזרו בכל שושנת הרוחות. אין ברירה, שים עליך פרצוף קשוח, נער את השלג מהאוזניים וגלוש לטי-בר. לפחות אתה מכיר את הראן טוב יותר, אם לא התעקמת לגמרי מהנפילה.
לעמות זאת, להתפרק על פאודר זו דווקא חוויה פואטית. אתה פשוט מוצא את עצמך עושה מלאך שלג בעומק של מליון מטרים של שלג רך ונעים. הכל טוב! קום ושגר עצמך החוצה בתנועה חיננית של השענות אחרונה והסבת המשקל לעקבים/ לTAIL-. ואם אתה סקייר שצולל לפאודר, וגם חבר אמיתי- תדאג שהחברים לוקחים איתם איזה ספר טוב לפני שיצאתם מהמסלול, הם צריכים לעשות משהו בזמן שאתה מנסה להתחבר חזרה למגלשיים.

 

מה אחי, אני לא מבין נשים!
ברור שאתה לא מבין נשים. זה בסדר, הן גם לא מבינות אותך. אתה לא צריך להבין, אתה צריך להיות רגיש לצרכים שלהן. הפארק לא צריך הרבה כדי להיות הגן שעשועים שהוא. מינוס מעלות או פלוס, כל רמפה וכל קיקר זוכים לשיוף שמגיע להן בסוף היום. לכל פארק יש צוות שייפרים שדואג שהפארק מתוחזק ובטוח ברמת ה"שימוש היא על אחריות הגולש בלבד". האויב הכי גדול של הפארק הוא ערפל ראות לקויה, וזהו.
אבל לך תבין פאודר, כל יום מצב רוח אחר. יום פאודר מושלם, בלו בירד אמיתי, מגיע פעם ב... וגם זה תלוי בעונה. פאודר יכול להראות טוב ולהתגלות כקרחי, יכול להיות חרוש על ידי מליון הגולשים שהגיעו לפניך, אפשרי גם שהוא פשוט לא קיים כי לא ירד מספיק שלג! רוצה להינות מפאודר? אתה צריך לעקוב אחרי הטמפרמנט של ההר ולהפוך להיות סוג של דני רופ בכל מה שקשור להבנת משקעים.  

 

כל גלישה מצריכה מיומנות, וכל שיפור מיומנות מצריך שלווה של נזיר בודהיסטי. אבל בואו נודה בזה, הפארק יעזור לכם לשפר מיומנות די מהר, פשוט כי הוא יציב ומאפשר לחזור לאותו פיצ'ר שהתרסקת עליו ולנסות עד שתצליח. לאף אחד לא אכפת גם אם תבחרו פשוט לשבת שם כל היום - הרייל לא בורח לשום מקום. המתקנים של הפארק קבועים וקל לשנן את המסלול והגבהים של הקיקרים תוך ראן או שניים. מזג אוויר זה עניין יחסית שולי ליום פארק, כן כן- יום שלם, כי סנופארק זה כמו גלוויין- הוא פשוט משתבח עם הזמן! אז אם אתה מאלה שלוח הכפל שלהם מתבסס על המספר 180, אז כנראה שהמרחב הטבעי שלך הוא בסנופארק. בדוק.

 

 

טל הרן

Click to Call Call us 09-8855010
התחברות
הרשמה
שינוי סיסמה
אנא הכנס את כתובת המייל שלך:
הרשמה

מלאו את הטופס ותוך זמן קצר נחזור אליכם עם הדיל הזול והמשתלם ביותר!

 

שם מלא*
טלפון לחזרה*
דוא"ל*
הצוות עומד לרשותכם כל יום בטלפון 09-8855010